Praca

Prostytucja, cześć 1, a…

Prostytucja, cześć 1, a będzie ich mnóstwo, tych części. Uświadamiam. Reszta na dole.

#praca #prostytucja #niemcy #przemyslenia #atencyjnyrozowypasek #pokazmorde #oswiadczenie #pracbaza #ladnapani #tworczoscwlasna

Praca

Kolejne wybory pokazują mi,…

Kolejne wybory pokazują mi, że ten kraj jest ch*j warty, więc znów zamarzyło mi się zostawić to wszystko w diabły i gdzieś się wynieść. Nic mnie w tym kraju nie trzyma, chętnie zmieniłbym środowisko. Pytanie tylko dokąd jechać, bo problem w tym, że pod kątem finansowym w polsce żyje mi się dość wygodnie, więc wylądowanie na zmywaku w UK nie wchodzi w grę.

pokaż spoiler To nie jest postanowienie w stylu tej dziewczynki „duda wygrał wyjeżdżam”, bo ja już od dłuższego czasu myślę o zostawieniu tego kraju, ale względny komfort i lenistwo mnie tu trzymają. Natomiast po każdych wyborach coś kolejno we mnie umiera i wreszcie czas zacząć robić ten research…

Jestem po 30, nie mam żadnego konkretnego fachu w ręku. Roczny dochód netto między 75k a 90k – szału nie ma, ale można żyć trochę przyjemniej niż od 1 do 1. więc żeby jakoś zachować poziom w grę wchodziłaby praca typu korpośmieć. Na co dzień zajmuję się marketingiem, więc tak naprawdę umiem wszystko i nic xD

Marzy mi się jakiś ciepły, lewacki kraj gdzie mógłbym osiąść i pracować, nawet mógłbym trochę mniej zarabiać na początek. Nie oczekuję szybkiego wzbogacenia się i powrotu do PL.

Anglia to teraz chyba kiepski pomysł. Na południu, tj. Grecja, Hiszpania, Włochy bezrobocie chyba dość wysokie. Na Islandii i w Skandynawii przeraża mnie aura, nabawiłbym się depresji. Więc w Europie zostaje co, Niemcy, Austria? Znacie jakieś portale ogłoszeniowe typu „pracuj.pl” ogłoszeniami dla obcokrajowców z tych krajów?

A jeśli nie Europa, to dokąd? USA, Australia, Nowa Zelandia? Gdzie indziej, gdzie poradziłbym sobie z jęz. angielskim? Chiny?

Chętnie poczytam opinie każdego kto emigrował, tyle że chodzi mi o trochę bardziej ambitne zajęcia niż zbieranie szparagów, bo na to jest już w moim przypadku za późno ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#emigracja #praca #pracbaza #wybory #kiciochpyta #pytanie #niemcy #austria #szwajcaria #ichujwiecojeszcze

Praca

Znalezione na TT XD Kryzys w…

Znalezione na TT XD Kryzys w chuj. Zwłaszcza w branży kurierskiej, w której obroty podskoczyły o kilkaset procent dzięki pandemii. Tak wygląda rynek pracownika w chlewie obsranym gównem XD
#praca #koronawirus #januszebiznesu

Praca

Ekonomiści ING Banku…

Ekonomiści ING Banku przeanalizowali potencjalny wpływ realizacji gospodarczych postulatów kandydatów na urząd Prezydenta RP na równowagę budżetową- ich wnioski są jasne: „Jedynym kandydatem, którego działania miałyby pozytywny wpływ na kondycję budżetową jest Krzysztof Bosak startujący jako kandydat Konfederacji.”Krzysztof Bosak ma najlepszy program gospodarczy, który tak bardzo potrzebny jest teraz Polsce, szczególnie w czasie kryzysu.

✅ Nie podpisze żadnej ustawy podwyższającej podatki Polakom!
✅ Kwota wolna od podatku jako 12-krotność pensji minimalnej (31 200 zł), by wszyscy Polacy zarabiali więcej!
✅ Dobrowolny ZUS dla przedsiębiorców, dzięki któremu polscy przedsiębiorcy nie będę zmuszani płacić bardzo wysokich, comiesięcznych składek na ZUS!
✅ Obniżka podatku VAT na żywność (największy od 9 lat wzrost inflacji sprawia, że szczególnie ceny żywności bardzo rosną i uderzają w kieszenie obywateli, musimy się temu sprzeciwić i pomóc Polakom!)
✅ Usunięcie zbędnej biurokracji i uproszczenie przepisów
Usunięcie biurokracji i fiskalizmu przemyconego w rządowej „Tarczy”. Rządzący wygenerowali dla obywateli dodatkowe 27 procedur administracyjnych, a także wprowadzili nowe podatki!
„Pakiet Polskiego Przedsiębiorcy” autorstwa dra Sławomira Mentzena, Dzięki niemu usunęlibyśmy całą masę zbędnych i szkodliwych przepisów i wreszcie uwolnili polską przedsiębiorczość!

Szczegóły pakietu tutaj: https://konfederacja.net/pakiet-polskiego-przedsiebiorcy/

#polska #wybory #polityka #4konserwy #konfederacja #bosak #korwin #knp #ekonomia #gospodarka #finanse #praca #pieniadze #pracbaza

Praca

Pijcie ze mno kompot ( ͡° ͜ʖ…

Pijcie ze mno kompot ( ͡° ͜ʖ ͡°) dostałem się do pierwszej pracy w IT w całkiem nieźle prosperującej firmie, a właściwie w liderze w jednej z branż co prawda tylko na helpdesk, ale wiąże sobie wielkie nadzieje i że sporo się tam nauczę ( ͡° ͜ʖ ͡°) #pracbaza #praca #chwalesie

Praca

Mam dość wybierania pomiędzy…

Mam dość wybierania pomiędzy mniejszym, a większym złem. Co parę lat to samo, jak nie PIS to PO i tak w kółko. Partyjny duopol w Polsce ma się dobrze i obu partiom to odpowiada. Trzeba dać w końcu szansę komuś kto jest w stanie przerwać ten chocholi taniec i zmienić kraj- zagłosuj na kandydata Konfederacji!

#polska #wybory #polityka #4konserwy #konfederacja #bosak #korwin #knp #ekonomia #gospodarka #finanse #praca #pieniadze #pracbaza

Praca

Kolejny dzień pracy na HO…

Kolejny dzień pracy na HO rozpoczęty.
Łóżko, poranna kawka i laptop na kołderce. ( ͡º ͜ʖ͡º)

Kto również pracuje z domu daje plusika.

pokaż spoiler A tak poważnie to już mam tego dość. Podziwiam ludzi, którzy pracują w takim trybie ciągle.

#praca #pracbaza #polskiedomy #pokazmorde #oswiadczenie #pracazdalna

Praca

Opowiem wam anegdotke z pracy…

Opowiem wam anegdotke z pracy z udziałem mojego kolegi.

Pracuje w korpo na pozycji takiego archiwisty/pomocy biurowej. No ogólnie dział administracyjny. Rok temu musiałem iść na coroczny dwutygodniowy urlop a, że nie mogłem zostawić tego wszystkiego na dwa tygodnie i nikt nie mógł się tym zajmować to korpo zatrudniło stażyste na 3 miesiące. Poleciłem mojego kolege z technikum bo akurat szukał pracy.

No i ogólnie wszystko było spoko. Po przyjeździe z urlopu dowiedziałem się, że kolega miał rozwiesić jakieś regulaminy (takie w ramkach) w salkach konferencyjnych, a że akurat tam byliśmy to poszliśmy sprawdzić. To co zobaczyłem wywołało u mnie w głowie wielkie „XDDDDDD” i długo nie zapomne jak on to przykleił xD Pic rel.

Co najlepsze nie widział w tym nic dziwnego xD Ot przykleił regulamin xD To wygląda jakby było przyklejone na karczmie w Wiedźminie xd Co najlepsze była to taśma DWUSTRONNA (sic!) a do tego na tyle silna że tynk się naderwał xD

Po fakcie stwierdził, że nigdy nie lubił #css.

#heheszki #korpo #praca #tasma #humorob

Praca

Mirki podjęłam decyzję o…

Mirki podjęłam decyzję o zmianie pracy, ktoś Was aplikował teraz? Jak wygląda sytuacja na rynku?
Jestem specjalistą, przed wirusem z moim doświadczeniem powinnam dostać pracę z pocałowaniem ręki, ale teraz trochę się cykam. Mam dość już swojego szefa i muszę coś zmienić.
Ps. Na jakich portalach najlepiej szukać pracy? Zauważyłam że pomiędzy praca.pl a pracuj.pl jest straszna dysproporcja ilości ogłoszeń na rzecz tego drugiego
#praca #pracbaza #warszawa

Praca

#pracbaza #praca #pracujpl…

#pracbaza #praca #pracujpl #koronawirus

Nie wiem czy to kwestia Covida, czy takiej mentalności w Polsce stricte, ale szukanie pracy i szacunek pracodawców wobec składanych aplikacji nie istnieje. Ja doskonale rozumiem, że trzeba sporo przypadkowo wysyłanych CV odsiać. Ale dla mnie żenujące jest to, że mając wymagane kompetencje na dane stanowisko nie dostajesz żadnej odpowiedzi zwrotnej, ani pocałuj mnie w dupe.

Praca

Ja jebię. W robocie odchodzi…

Ja jebię. W robocie odchodzi na emeryturę technolog. Pierwszy pracownik zatrudniony w firmie, ogarnia wszystko – od działu konstrukcyjnego, poprzez proces na serwisowaniu maszyn i instalacjach na hali kończąc. Każdy, niezależnie z jakiego działu przyjdzie może się od niego czegoś dowiedzieć.

Padł pomysł kupienia mu czegoś na odchodne (w sensie od pracowników z nim współpracujących na co dzień, nie od „firmy”) i zaczęły się igrzyska cebuli i spierdolenia.

Po kilku(nastu) propozycjach różnych „flaszek”, karafek, kieliszków i rakowych gówien ze stron z „upominkami” zaproponowałem licznik rowerowy od Garmina (gość jest zapalonym rowerzystą). Trzeba by się wysypać po te 150zł na łebka.

Rozległ się kwik KURWA TYLE PINIONDZÓW CZYŚ TY OSZALAŁ.

Dobra, jebać ten licznik. Inny gość zaproponował zegarek, po 80 – 100 zł na łebka i kupujemy jakiś w miarę wyjściowy.

NA CHUJ MU ZEGAREK ON NIE BEDZIE W TYM CHODZIŁ POZA TYM TYLE PINIENDZY LEPIEJ MU JAKAS FLASZECZKE KUPIĆ Z GRAWURĄ ZA 100 ZŁ BO KAŻDY LUBI WYPIĆ HEHE

Niektórzy ludzie jedyną wartość jaką posiadają to wartość opałowa. Jebane bydło. Tfu. Jak widzą, że mają dać 100 zł im się czerwone oczka zapalają i od razu przeliczają ile mniej ropy będą mogli wlać do passata (albo wódy w weekend do gardła).

#pracbaza #praca #janusze #polakicebulaki